Jesus till Mänskligheten

Böner

När ni följer Mig kommer er resa alltid vara smärtsam.

Det kommer aldrig vara lätt förrän ni säger: "Jesus ta min smärta, hela mig och ta mitt kors". Endast då kommer ni finna det lättare att följa Min Resa till Mitt Ärorika Kungadöme.

Gå och acceptera Mina Gåvor. Allt ni behöver är att säga till Mig:

"Jesus ge mig Gåvorna jag behöver för att förbli trogen till Dig"

Bön åt ateister under Varningen

"Jesus visa mig Sanningen och rädda mig från ondskan. Jag är verkligen ledsen för mina synder och jag ber Dig att ta mig nu och visa mig Ljuset av Din Barmhärtighet. Amen."

Om ni sätter er själva framför andra, då kan ni inte säga att ni älskar Mig villkorslöst för om ni skulle det skulle ni säga till Mig:

"Jesus, jag är inte värdig att stå inför Dig, men gör med mig vad Du vill då jag kommer göra som Du Önskar."

När alla onda illdåd ökar och när människan inser att hen inte har förmågan att bekämpa eller kontrollera sådan ogudaktighet, måste han vända sig till Mig och säga:

"Jesus befria oss hjälplösa syndare från Dina fiender." Bara då kan Jag ingripa för att späda ut inverkan av våld, mord, hat och krig orsakade av människans synder. Vänd er till Mig varje dag och ropa ut efter Min Barmhärtighet. Jag kommer aldrig försaka dem som räcker ut till Mig.

"Jesus, hjälp mig. Jesus, förlåt mig för alla mina synder."

Jag kommer att lyfta er alla, omedelbart, i en ögonblinkning, in i Mitt Nya Rike. Och därefter kommer början på slutet att inledas. De själarna som idoliserade odjuret och som överlämnade sig själva i sinne, kropp och själ åt Satan och som blev hans villiga agenter, kommer inte ha någonstans att...

Jag gör det här, inte för att ni förtjänar ett uns utav Mitt Medlidande, utan på grund av att Jag älskar er- trots allt- På den dagen, ber Jag er att kalla på Mig så som följer:

“Jesus, förlåt mig för smärtan jag har vållat över Din Kropp, Ditt Ord och Din Gudomlighet."   Jag kommer svara och hjälpa er att komma till Mig, med Kärlek och Glädje i Mitt Hjärta. Er Jesus

Ge aldrig efter, barn, till förföljelsen, som håller på att begås bakom lykta dörrar. Be för att mildra dessa omständigheter. Anropa Gud Fadern, i Mitt Namn, Hans älskade Son, Jesus Kristus, för att avvärja denna kris och säg:

"Gud Fadern, i Namnet av Din älskade Son, Jesus Kristus, bönfaller jag Dig att stoppa denna styggelse att kontrollera Dina barn. Snälla skydda alla Dina barn i dessa fruktansvärda tider så att vi kan finna frid och värdighet att leva våra liv fria från den onde."

Kom till Mig med era böner och säg:

"Jesus, ta mig under Din Tillflykt till min Fader och bringa mig Evig Frälsning."

Hur ni ber Mig att hjälpa er att lösa era bekymmer

"Jesus jag överräcker all min oro i denna fråga, i förtroende, så att problemen nu är Dina att lösa, enligt Din Allrahögsta Vilja."

© 2013 All rights reserved.

Skapa en hemsida gratisWebnode