Jesus till Mänskligheten

Dem av er som har blivit välsignade med Urskiljningens Gåva av Min Röst, som ingår i Sanningens Bok, har en skyldighet åt Mig

27.07.2017 12:28

Utdrag ur Meddelande:

Fredag 10 maj 2013, Kl. 16.40

Min Önskan är att Mina efterföljare nu förbereder sig för att klättra upp för stegen, en lång och svår klättring, mot andlig perfektion. Dem av er som har blivit välsignade med Urskiljningens Gåva av Min Röst, som ingår i Sanningens Bok, har en skyldighet åt Mig. Detta är vad du måste göra. Använd Gåvan Jag har Gett dig, för att förbereda för den andliga fulländning som krävs av dig, nu när Jag Bygger Min Kvarlevande Armé på jorden. Ditt ansvar är att hjälpa dem som är för svaga, för stolta och för envisa för att acceptera Min Barmhärtighet. Det kommer att vara genom er som Jag kommer att kunna bevilja alla själar, även de som inte är värdiga Min Barmhärtighet, den frälsningen som behövs för att leva för Evigt i Min Härlighet.

 

 

 

© 2013 All rights reserved.

Skapa en hemsida gratisWebnode