Jesus till Mänskligheten

Även små Bönegrupper av den Gudomliga Barmhärtigheten kan rädda miljoner

29.03.2017 19:17

Lördag 16 april 2011, Kl. 22.45

Min älskade dotter, tiden för Varningen är nu nära och det kommer att inträffa snabbt som en blinkning. Allt kommer att stanna i sina spår då de bevittnar Min Stora Barmhärtighet. Be för alla dem i dödssynd, som prioritering. De behöver era böner, eftersom många av dem kommer att dö från chocken då de får se skräcken, så som Jag ser dem genom Mina Ögon av de syndfulla illdåd som de har gjort. Att be Den Gudomliga Barmhärtigheten kan rädda miljontals även om det bara är en liten grupp av hängivna, kärleksfulla efterföljare.

 

Jorden kommer jämra sig i smärta då antikrist förbereder sin entré

Måndag 5 november 2012, Kl. 18:50

Min högt älskade dotter, världen måste nu förbereda för stora förändringar, som Jag har Tillåtit, för att förbereda mänskligheten för den Andra Ankomsten.

Mycket arbete har gjorts genom Mina älskade efterföljare, för att rädda miljontals själar, genom bönerna Jag har Givit dem.

Er lojalitet till Mig, er Jesus, Mina älskade efterföljare, betyder att ni har Givit över själar till Mig, som nu är säkra och som annars skulle ha blivit inkastade i Helvetet.

Så kraftfulla är era böner, att så småningom, då miljontals fler accepterar Mina Meddelanden av Kärlek och Hopp, kommer miljontals själar bli räddade. Mitt Arbete genom er, Mina lärjungar, räddar tusen och åter tusen av människor, dagligen. Ni måste därför aldrig tvivla, vilken naturligtvis kommer att angripa er, från gång till annan, och vilken må förhindra er från att be.

Nu måste ni lyssna.

Mycket kommer hända nu. Stormarna kommer öka över hela världen och jorden kommer jämra sig i smärta då antikrist förbereder sin entré. Det kommer inte dröja länge innan han kommer presentera sig själv.

Håll dig fokuserad, Min dotter, på spridningen av Mitt Ord, även om många hinder må mötadig. Låt inget fördröja Mina Meddelanden från att bli Given till alla.

Det kommer inte vara antalet människor som kommer ta emot Sanningens Bok eller Mina Meddelanden, utan antalet folk som reciterar Mina Korstågsböner, som kommer göra skillnaden. Bönerna kommer försvaga antikrists makt.

Det kommer vara Tuktan, Sänd till jorden av Min Fader, som kommer dräpa de ledare och grupper som vågar skada Hans barn.

Guds Kärlek kommer Täcka dem som älskar Honom.

Guds Kraft kommer Skydda dem som konverterat.

Gud, Min Evige Fader, kommer hälla ut Sina Nådegåvor tills Hans Kraft Täcker och Skyddar alla utav Hans barn på jorden.

Gå i frid, hopp och kärlek. Lita på Mig så kommer allt bli bra.

Er Jesus

© 2013 All rights reserved.

Skapa en hemsida gratisWebnode