Jesus till Mänskligheten

Inför Påsken

01.04.2017 16:07

Särskilda Nådegåvor utlovas när man kallar på Jesus bara för en dag

Torsdag 14 april 2011, Kl. 11:00

Det är dags för er alla att öppna era hjärtan åt Mig, bara för en dag, för att göra det möjligt för Mig att fylla er med speciella Nådegåvor. Dessa Nådegåvor kommer nu att skänkas till dem av er som har glömt att Jag Existerar, då tiden för Långfredagen närmar sig.

Då tiden för den Gudomliga Barmhärtighetens kraftfulla Novena kommer närmre, den här gången kommer den att användas för att översvämma era själar med en speciell Gåva från Mig. Gör nu som Jag säger och be med egna ord till Mig idag. De Nådegåvor Jag kommer att ge er kommer inte bara föra er närmare Mitt Heliga Hjärta, men de kommer att fylla er med den Helige Ande. Be Min Novena från och med Långfredagen och inkludera så många själar som möjligt och Jag kommer att rädda varenda en.

Min Gudomliga Barmhärtighets Novena kommer att inpräglas i de Mest Kraftfulla Nådegåvor när den reciteras från och med Långfredagen fram till Barmhärtighetens Högtid nio dagar senare. Genom att recitera den kommer ni inte bara att rädda era egna själar utan också miljontals andra själar. 

 

Torsdag 14 april 2011, Kl. 00:05

Nu är det Viktigt att människan förstår att för att kunna komma närmare Mitt Hjärta, måste hen förstå behovet av att ta emot Sakramentet av den Heliga Eukaristin. 

Många Kristna ignorerar ett av de Allraheligaste Grundläggande Löften Jag gjorde under Min Korsfästelse, där Jag skulle vara Närvarande i Bröd och Vin och lämna ett permanent märke för att hjälpa till att ge näring åt själar. 

Den Heliga Eukaristin gavs till er alla som en Stor Gåva för er återlösning och frälsning. 

Genom att förkasta det faktum att Jag Är Närvarande, gör att ni förlorar speciella Nådegåvor, som ingår i en pakt i syfte att föra Mig ännu närmare in i era hjärtan. Kom ihåg, när Jag Dog för er, var det för att leda er mot Evigt Liv och frälsning. Ta Emot Mig som Levande Närvaro och era själar kommer stiga på ett vis som ni inte trodde var möjligt. Återgå till att ta emot Min Kropp och Mitt Blod

© 2013 All rights reserved.

Skapa en hemsida gratisWebnode